Termeni și condiții
AMCORE BALANCE, S.L. (de acum înainte, "AMCORE BALANCE”, "Vânzătorul” sau "Naturitas”) vă pune la dispoziție un serviciu de achiziție online care permite cumpărarea tuturor produselor disponibile pe Site-ul nostru.
Te invităm să verifici Termenii și Condițiile Generale (denumite în continuare „TCG”) care reglementează condițiile în care utilizarea acestui Site este guvernată și achiziționarea produselor prin intermediul site-ului www.naturitas.co.uk (denumit „Site-ul”). În acest sens, utilizarea acestui site constituie, în ceea ce privește aplicarea sa, acceptarea acestor TCG-uri. Cu toate acestea, dacă ai întrebări cu privire la acestea, poți contacta Serviciul nostru de Asistență pentru Clienți.
Aceste GTC-uri au fost pregătite conform legislației Uniunii Europene și Legii spaniole 34/2002, din 11 iulie, privind „Serviciile societății informației și comerțul electronic” și „Decretul legislativ regal 1/2007”, din 16 noiembrie, prin care se aprobă Textul Consolidat al „Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor” și alte legi complementare.
ARTICOLUL 1 - Informații generale și de contact
Acest site web este deținut de AMCORE BALANCE, o companie spaniolă cu CIF: B-66291097, înregistrată în „Registro Mercantil de Girona”, Volumul 3.308, numărul foii GI-67334, foaia 209, Inmatricularea 11, iar informațiile de contact sunt:
AMCORE BALANCE, S.L. cu CIF B-66291097Calle Pollancre 10 - 17452 Massanes
Email[email protected]
ARTICOLUL 2 - Obiectul
Scopul acestor GTC este, pe de o parte, de a informa posibilii clienți cu privire la condițiile în care AMCORE BALANCE efectuează vânzarea și livrarea produselor solicitate și, pe de altă parte, de a defini drepturile și obligațiile părților în contextul vânzării de produse de către AMCORE BALANCE către client (denumit în continuare „Client”). Aceste GTC se vor aplica, fără restricții sau rezerve, tuturor vânzărilor de produse pe care AMCORE BALANCE le oferă prin intermediul Site-ului.
Prin urmare, faptul de a plasa o comandă pentru produsele oferite spre vânzare pe site-ul AMCORE BALANCE implică pentru Cumpărător acceptarea totală și necondiționată a acestor GTC, a căror cunoaștere înainte de plasarea comenzii este recunoscută de Cumpărător.
AMCORE BALANCE își rezervă dreptul de a modifica unilateral prezentul GTC. Totuși, GTC-urile aplicabile Comenzii vor fi cele pe care Clientul le-a acceptat în momentul plasării Comenzii.
Aceste CGV-uri vor fi completate cu condițiile generale de utilizare ale Site-ului, Politica de Confidențialitate și Politica de Cookie-uri.
ARTICOLUL 3 - Formalizarea contractului și a comenzilor
3.1 Prețuri
Prețul produselor va fi prețul citat pe Site-ul Web în momentul în care acceptăm comanda dumneavoastră (în continuare, „Comandă”. Este înțeles ca fiind Comandă ceea ce este definit în secțiunea 3.4 din aceste CGV). Prețul afișat pe Site-ul Web poate fi schimbat în orice moment de AMCORE BALANCE, iar prețul care va fi aplicat va fi cel afișat pe ecran în momentul achiziției.
AMCORE BALANCE va depune toate eforturile pentru a verifica periodic și a corecta orice eroare în prețurile produselor oferite pe Pagina Web. În cazul unei erori în prețurile afișate pe Pagina Web, AMCORE BALANCE va acționa astfel: (a) dacă prețul corect este mai mic decât cel afișat pe Pagina Web, AMCORE BALANCE va percepe membrilor săi prețul mai mic și va proceda cu expedierea produsului (produselor); (b) dacă prețul corect este mai mare decât cel afișat pe Pagina Web, AMCORE BALANCE va contacta Cumpărătorul pentru instrucțiuni, fie pentru a continua cu comanda, fie pentru a anula comanda fără costuri pentru Cumpărător.
Prețurile vor include Taxa pe Valoarea Adăugată (TVA), aplicabilă la data comenzii, conform reglementărilor în vigoare. Orice modificare a ratei aplicabile va afecta automat prețul produselor pe care AMCORE BALANCE le vinde pe Pagina Web.
Pentru livrările în afara Comunității Economice Europene (CEE) și a regiunilor îndepărtate, și dacă Website-ul nu precizează altceva, costul vamal va fi suportat de client, deoarece acestea sunt taxe ale țării de primire, iar aceste costuri nu sunt legate de serviciul nostru de vânzare.
3.2 Caracteristicile produselor
Clientul va putea selecta un sau mai multe produse din diferitele categorii afișate de AMCORE BALANCE pe Site.
Fără a aduce vătămare comenzilor efectuate de Client, AMCORE BALANCE își rezervă dreptul de a modifica în orice moment catalogul de produse disponibile spre vânzare pe Website, în special ca urmare a restricțiilor impuse de furnizorii lor.
Conform normativelor aplicabile, înainte de a efectua Comanda, Clientul va putea cunoaște caracteristicile fundamentale ale produselor pe care dorește să le achiziționeze de pe Site-ul AMCORE BALANCE.
Produsele vor îndeplini cerințele legislației spaniole în vigoare. AMCORE BALANCE nu își asumă nicio responsabilitate pentru neconformitatea cu legislația unei țări care nu este Spania, către care produsul a fost livrat (de exemplu, în cazul unui produs interzis etc.). Cu toate acestea, la AMCORE BALANCE respectăm regulile și reglementările autorităților locale și facem tot posibilul pentru a bloca produsele interzise de vama pe site-urile noastre. Clientul este responsabil pentru verificarea, înainte de autoritățile locale din țara în care produsele vor fi livrate și care nu este Spania, a limitelor aplicabile pentru importul și utilizarea produselor și serviciilor pe care dorește să le achiziționeze.
Pentru orice întrebări referitoare la produse sau solicitări de consultații complementare sau asistență, Clientul poate contacta echipa de suport pentru clienți AMCORE BALANCE trimițând un email la[email protected] sau pri formular de contact.
3.3 Disponibilitate
Produsele afișate pe Site-ul Web vor fi valabile pentru atât timp cât sunt anunțate pe acesta și, în fiecare caz, până la epuizarea stocului. În cazul în care produsele nu se află în magazinele noastre, valabilitatea ofertelor prezentate de AMCORE BALANCE este limitată la disponibilitatea produsului. În momentul plasării Comenzii, Clientul va fi informat cu privire la disponibilitatea produselor. Având în vedere că aceste informații provin direct de la furnizorii noștri, pot exista erori sau modificări care să determine ca Clientul să nu aibă informații reale despre disponibilitatea produsului până în momentul achiziției.
În orice caz, dacă ar exista o absență totală sau parțială a produselor disponibile constatată după emiterea Comenzii, Clientul va fi informat cât mai curând posibil prin email despre indisponibilitatea produsului și despre anularea totală sau parțială a Comenzii.
În caz de anulare completă a Comenzii:
- Cumpărătorul va fi rambursat fără întârziere și, cel târziu, în termen de paisprezece (14) zile după plata sumelor pe care le-a plătit.
În cazul anulării parțiale a Comenzii:
- Comanda Clientului va fi validată, iar întreaga sumă a Comenzii va fi dedusă din contul acestuia.
- Livrarea produselor disponibile se va face către Client.
- Cumpărătorul va fi reimbursat prețul produsului comandat care nu a fost disponibil cât mai curând posibil și nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la plata sumelor plătite de Cumpărător.
Așa cum este specificat mai sus, NATURITAS își rezervă dreptul de a înlocui Produsul/Produsele indisponibile cu unul sau mai multe Produse similare, cu o valoare cel puțin egală. Dacă Cumpărătorul nu dorește să păstreze Produsul/Produsele înlocuite, Cumpărătorul va avea posibilitatea de a-și exercita dreptul de retragere.
3.4 Comandă
Plasarea unei comenzi este echivalentă cu acceptarea acestor GTC-uri și cu declarația că a fost citită și înțeleasă Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies, fără a aduce atingere condițiilor particulare pe care Părțile le pot conveni.
Clientul va avea posibilitatea de a verifica detaliile comenzii sale și de a corecta eventualele erori.
Din momentul în care Clientul își confirmă Comanda făcând clic pe iconița „Confirmă și plătește” (denumită în continuare „Comanda”), se consideră că acesta a acceptat conținutul și condițiile Comenzii respective, prezentul GTC, faptul că Comanda sa implică o obligație de plată, prețurile, volumele, caracteristicile, cantitățile și termenele de livrare ale produselor oferite spre vânzare și solicitate de Client.
Prin simpla plasare a unei comenzi, utilizatorul se alătură automat programului de beneficii cu puncte Naturitas. Poți acumula puncte în comenzile tale viitoare și, de asemenea, poți folosi punctele acumulate.
Pe de altă parte, AMCORE BALANCE nu își asumă nicio responsabilitate în cazul unei erori în introducerea adresei de email sau în cazul neprimirii emailului de confirmare a comenzii. În aceste cazuri, vânzarea va fi definitvă, cu excepția cazului de anulare a Comenzii de către AMCORE BALANCE, în special în cazul produselor fără disponibilitate. Cu toate acestea, Cumpărătorul poate exercita dreptul său de retragere conform condițiilor prevăzute în Articolul 6 din aceste Condiții Generale de Vânzare.
La cererea Cumpărătorului, vom trimite un email cu factura fiscală. Cererile trebuie făcute întotdeauna în termen de 15 zile calendaristice de la data livrării comenzii.
Conform reglementărilor aplicabile, AMCORE BALANCE își rezervă dreptul de a refuza sau a anula din motive合法 orice Comandă în care numărul de produse, suma de plată (pentru o comandă unică sau pentru mai multe comenzi cumulate) sau alte elemente demonstrează desfășurarea de către Client a unei activități economice legate de produsele solicitate sau, în general, orice Comandă anormală conform jurisprudenței aplicabile cazului.
În cele din urmă, AMCORE BALANCE își rezervă dreptul de a suspenda sau anula executarea și/sau livrarea unei Comenzi, indiferent de natura și gradul de executare, în cazul neplății sau plății parțiale a sumelor datorate de Client, în cazul unor incidente în procesul de plată sau în cazul fraudei, consummate sau încercate, legate de utilizarea Site-ului AMCORE BALANCE, inclusiv fraudele comise în legătură cu Comenzile anterioare.
ARTICOLUL 4 – Plată
4.1 Metode de plată
Metodele de plată prin care poți efectua achiziții pe site-ul web sunt cardul bancar, Klarna și PayPal. Pe site-ul AMCORE BALANCE sunt acceptate următoarele carduri bancare: Visa și MasterCard. Plata prin PayPal nu este compatibilă cu aplicarea codurilor de reducere.
Toți deținătorii de carduri bancare sunt supuși verificărilor de validare și autorizare din partea emitentului cardului. Dacă emitentul cardului de plată al cumpărătorului refuză sau, din orice motiv, nu autorizează plata în favoarea noastră, fie înainte, fie după o plată, nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau neprimire.
4.2 Caracteristici de plată
Toate comenzile trebuie plătite în XXX, inclusiv toate impozitele și taxele obligatorii. Orice taxe bancare vor fi suportate de Cumpărător (inclusiv în cazul rambursării).
4.3 Securitate în Operațiunile de Plată
Pentru a garanta securitatea plăților efectuate cu cardul bancar, Cumpărătorul trebuie să comunice AMCORE BALANCE criptograma vizuală (CVV) care apare pe spatele cardului bancar utilizat de Cumpărător.
În cadrul luptei împotriva fraudei pe internet, datele legate de Comanda Clientului pot fi comunicate terților autorizați de lege sau desemnați de AMCORE BALANCE, în scopul exclusiv de a verifica identitatea Clientului, precum și validitatea Comenzii, metoda de plată utilizată și livrarea așteptată.
Odată ce controlul este finalizat, AMCORE BALANCE își rezervă dreptul de a solicita o fotocopie a documentului de identitate al Cumpărătorului și/sau orice alte date referitoare la identitatea Cumpărătorului. Cumpărătorul are drepturi conferite de reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, așa cum este prevăzut în Politica de Confidențialitate U-shop.
AMCORE BALANCE folosește un instrument de plată securizat numit "ADYEN". Securitatea plății se bazează pe autentificarea Cumpărătorului și pe confidențialitatea tuturor datelor. Pentru a garanta această securitate, instrumentul utilizează tehnici criptografice testate și respectă cerințele stabilite în reglementările bancare respective aplicabile în Spania.
ARTICOLUL 5 – Livrare și recepție
5.1 Termeni generali
Produsele solicitate de Client în conformitate cu prevederile acestor GTC-uri pot fi livrate sau ridicate, la alegerea Cumpărătorului, după cum urmează:
- La adresa pe care Clientul ar fi indicat-o ca adresă de livrare pentru Comanda corespunzătoare (în continuare, "Adresă de Livrare").
Dacă Cumpărătorul este absent de la adresa furnizată în momentul livrării Comenzii, Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii va primi o notificare de la agenție (email, SMS sau notificare poștală), informându-i dacă Comanda lor va fi redelivrată sau va fi disponibilă la un punct de colectare.
15 zile după a doua încercare de livrare nereușită, coletul va fi returnat la AMCORE BALANCE, iar banii vor fi restituiți Cumpărătorului, prin orice metodă de plată aleasă de AMCORE BALANCE, minus costurile corespunzătoare de returnare.
Nicio reclamație referitoare la livrare nu va fi acceptată atunci când pachetul este marcat ca livrat, iar livrarea este verificată de sistemul informatic al transportatorului (identificare).
Pentru livrările în afara Uniunii Economice Europene și regiunilor ultraperiferice, clientul poate fi supus unor taxe de import, taxe vamale sau comisioane de intermediere (costuri de livrare) pentru comanda sa. Aceste taxe sunt separate de costurile de transport și vor fi facturate direct de către transportatorul ales de dumneavoastră.
5.1.1 Costul de livrare a comenzii
Costurile de livrare depind de greutatea comenzii. Odată ce ai adăugat toate produsele în coșul de cumpărături și ai indicat adresa de livrare și metoda de expediere, vei putea vedea suma totală a costurilor de livrare pentru achiziția ta.
5.2 Anomalii sau pachete deteriorate
5.2.1 Termeni generali
Recomandăm Clientului sau destinatarului Comenzii să verifice, la momentul livrării, starea externă a pachetului și a produselor.
În cazul unei anomalii legate de pachet (pachet deteriorat, pachet deschis, resturi lichide etc.) sau legate de produsele solicitate (produse lipsă, produse deteriorate), Clientul trebuie să urmeze imperativ procedura corespunzătoare, dintre cele descrise mai jos (în articolele 5.3.2 și 5.3.3 din aceste CGV). Nerespectarea procedurii adecvate va exclude posibilitatea de a face apel împotriva transportatorului și împotriva AMCORE BALANCE. În mod specific, Clientul nu poate solicita rambursarea. Clientul sau destinatarul Comenzii nu poate solicita AMCORE BALANCE să înlocuiască produsele solicitate.
În același mod, Clientul sau destinatarul Comenzii va avea posibilitatea să contacteze Departamentul de Asistență pentru Clienți AMCORE BALANCE pentru a cunoaște modalitățile de returnare a produsului/produselor avariate. În acest caz, Clientul va fi obligat să urmeze procedura de returnare a produselor avariate care ar fi fost indicată de Serviciul Clienți AMCORE BALANCE. În caz contrar, Cumpărătorul nu poate solicita returnarea sau înlocuirea produselor afectate.
Anomaliile produsului nu vor fi considerate ca atare, dacă cererea de returnare se bazează pe primirea unui produs al cărui ambalaj sau etichetare diferă de cea publicată pe site-ul companiei, deoarece aceasta se datorează actualizărilor și rebrandingului produselor și ambalajelor din partea producătorului.
5.2.2 Proceduri obligatorii în cazul unui pachet deteriorat
• În cazul unui incident constatate în prezența transportatorului:
- Respingeți livrarea și indicați clar și detaliat incidentul către transportator.
Raportați motivul refuzului livrării la Departamentul de Servicii pentru Clienți AMCORE BALANCE.
• În cazul incidentelor constatate fără prezența transportatorului:
Reportați anomalia către Departamentul de Servicii pentru Clienți AMCORE BALANCE.
Prin email:[email protected]Notificarea incidentelor și formularea cererilor trebuie efectuate cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de 3 zile lucrătoare de la livrarea produsului.
5.2.3 Proceduri obligatorii în caz de produs lipsă sau deteriorat
Clientul trebuie să notifice absența sau degradarea oricărui produs(e) către Departamentul de Serviciu pentru Clienți AMCORE BALANCE prin intermediul modalităților specificate în secțiunea anterioară. Serviciul pentru Clienți AMCORE BALANCE poate solicita orice informație privind identitatea Clientului sau a destinatarului Comenzii și poate face atâtea verificări câte sunt necesare în acest caz.
5.3 Timp de livrare
Termenele de livrare sunt calculate din data trimiterii e-mailului de confirmare a comenzii, cu excepția plăților prin transfer bancar, care vor fi considerate din momentul în care transferul este primit de AMCORE BALANCE.
În cazul în care termenele de livrare sunt depășite din orice motiv, cu excepția forței majore, Cumpărătorul va avea opțiunea de a anula comanda sa.
Termenele de livrare pentru comenzile AMCORE BALANCE sunt doar indicative. Cu toate acestea, pentru unele Comenzi, timpii de transport aerian sau terestru pot fi extinși din cauza întârzierilor în transportul aerian sau terestru, reținerilor la vamă (pentru țările din afara Uniunii Europene) sau altor complicații neprevăzute care sunt dincolo de controlul AMCORE BALANCE.
ARTICOLUL 6 - Drepturi și perioade de retragere
6.1. Perioada de retragere
6.1.1. Termenul pentru exercitarea dreptului de retragere legală
Conform reglementărilor aplicabile, Clientul are un termen de PATRUZECI (14) de zile, de la data primirii Comenzii, pentru a-și exercita dreptul legal de retragere fără a fi obligat să motiveze decizia sa.
6.1.2. Produse excluse de la dreptul de retragere legală
Conform reglementărilor aplicabile, dreptul legal de retragere nu poate fi exercitat în cazul comenzilor referitoare la:
- Furnizarea articolelor care ar fi fost desfăcute după livrare și care nu pot fi returnate din motive de igienă sau protecția sănătății.
- Furnizarea de produse proaspete pentru consum imediat.
Produse de igienă și utilizare intimă, cum ar fi cupe menstruale, absorbante pentru lenjerie, etc.
Prin urmare, Clientul este informat că nu va putea să-și exercite dreptul legal de retragere în ceea ce privește produsele desfăcute de acesta, a căror comercializare de către AMCORE BALANCE implică riscuri din motive de igienă sau protecția sănătății consumatorilor (de exemplu, cosmetice, produse destinate consumului imediat, alimente etc.).
6.1.3. Consecințele exercitării dreptului legal de retragere
Când produsele sunt supuse dreptului legal de retragere, Clientul care își exercită dreptul de retragere conform condițiilor descrise în acest articol, poate obține rambursarea sumei plătite pentru achiziționarea produselor returnate. Rambursarea sumei plătite trebuie efectuată fără întârziere, iar în orice caz, înainte de PATRU SPREZECE (14) zile calendaristice de la data la care AMCORE BALANCE a fost informat despre dreptul de retragere de către Client.
6.1.4. Cheltuieli
Conform reglementărilor aplicabile, costurile de returnare a produselor vor fi suportate de Client.
6.2. Modalitățile de exercitare a dreptului legal de retragere și a dreptului contractual de retragere
Pentru a asigura satisfacția Cumpărătorilor comenzilor, AMCORE BALANCE acceptă returnarea prin poștă a produselor comandate pe Website-ul AMCORE BALANCE, dincolo de termenul legal menționat anterior în articolul 6.1.1, sub condițiile stabilite mai jos (numit în continuare "dreptul contractual de retragere").
6.2.1. Termenul pentru exercitarea dreptului contractual de retragere
Cumpărătorul poate returna Produsele în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii Comenzii.
6.2.2. Modalități de exercitare a dreptului contractual de retractare
Modalitățile de exercitare a dreptului contractual de retragere sunt descrise în articolul 6.3 din aceste Condiții Generale de Vânzare.
6.2.3. Produse excluse din dreptul contractual de retragere
Dreptul contractual de retragere nu poate fi exercitat în cazul comenzilor prevăzute în secțiunea 6.1.3 din prezentul GCS.
În consecință, Cumpărătorul este informat că nu va putea exercita dreptul său contractual de retragere cu privire la articolele desfăcute de Cumpărător, a căror comercializare de către AMCORE BALANCE implică riscuri pentru igienă sau protecția sănătății consumatorilor (de exemplu, produse de îngrijire personală sau machiaj). Mai mult, Cumpărătorul nu poate invoca dreptul său contractual de retragere în legătură cu produsele care au fost personalizate la cererea Cumpărătorului. Aceste dispoziții se vor aplica fără a aduce atingere garanțiilor prevăzute în Articolul 7 din aceste GCS, care rămân aplicabile în întregime.
6.2.4. Consecințele exercitării dreptului contractual de retragere
Când produsele sunt eligibile pentru dreptul contractual de retragere, Cumpărătorul care își exercită dreptul de retragere în condițiile prevăzute în acest articol, atât în ceea ce privește termenele, cât și metodele de returnare a produselor, va avea dreptul să fie rambursat de AMCORE BALANCE pentru produsele returnate, precum și pentru costurile de expediere ale Comenzii în cazul returnării întregii comenzi.
6.2.5. Cheltuieli
Costurile returnării produselor vor fi suportate de Cumpărător, cu excepția cazului de neconformitate a produselor livrate cu Comanda sau în cazul produselor deteriorate.
6.3. Modalități de exercitare a dreptului legal de retragere și a dreptului contractual de retragere
6.3.1. Cerințe generale aplicabile tuturor tipurilor de rambursări
Produsele trebuie returnate la AMCORE BALANCE într-o stare adecvată pentru comercializare (produse în stare perfectă, însoțite de ambalajul original, accesorii, pliante etc.) într-o perioadă maximă de paisprezece (14) zile de la data primirii. Returnările de produse efectuate după această perioadă nu vor fi acceptate.
Adresa de returnare:
AMCORE BALANCE, S.L.10 Strada Pollancre - 17452 Massanes
Spania
Produsele trebuie să fie însoțite de numărul comenzii; este responsabilitatea Cumpărătorului să ambaleze produsele astfel încât acestea să ajungă corect în facilitățile AMCORE BALANCE.
În cazul în care Cumpărătorul a beneficiat pe Site de o ofertă de achiziție, conform căreia acesta are dreptul, sub anumite condiții, la unul sau mai multe produse oferite în schimbul Comenzii sale, și că, ca rezultat al exercițiului dreptului de retragere, își pierde dreptul la această ofertă; Cumpărătorul trebuie să returneze, împreună cu produsele afectate de retragere, produsul sau produsele pe care le-a primit în schimbul Comenzii sale, astfel încât AMCORE BALANCE să poată lua în considerare cererea sa de retragere.
Cumpărătorul poate fi responsabil în cazul deprecierii produsului ca urmare a manipulării acestuia în alt mod decât manipularii necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și, după caz, funcționarea adecvată a produselor.
ARTICOLUL 7 - Garanții
7.1. Garanția legală
Toate produsele scoase la vânzare pe Website sunt acoperite de garanția legală în conformitate cu reglementările aplicabile și de garanția împotriva defectelor ascunse, care permite Clientului să returneze fără cost produsele defecte sau neconforme care au fost livrate.
7.1.1 Garantia legal de conformitate
În conformitate cu reglementările aplicabile, AMCORE BALANCE este obligată să livreze produse care sunt conforme cu contractul, răspunzând la orice lipsă de conformitate care există la momentul livrării produsului.
Pentru a fi în conformitate cu contractul, produsul trebuie să:
- Să fie potrivite pentru utilizările pentru care produsele de același tip sunt de obicei destinate.
- Să corespundă descrierii făcute de Vânzător și să posede calitățile produsului pe care Vânzătorul l-a prezentat prin intermediul Website-ului.
Prezentați calitatea pe care Clientul o poate aștepta fundamental, având în vedere declarațiile publice făcute de AMCORE BALANCE prin publicitate sau etichetare. De asemenea, AMCORE BALANCE nu va fi legată de aceste declarații dacă dovedește că nu a fost conștientă și nu putea fi rezonabil de așteptat să cunoască declarația în cauză, că această declarație fusese corectată la momentul încheierii contractului sau că declarația respectivă nu putea influența decizia de a cumpăra produsul.
- Prezentați caracteristicile definite prin acord mutual între părți.
Acțiunea rezultată din defectele de conformitate se va stinge după TREI (3) ani de la livrarea bunurilor.
7.1.2 Garantie legală pentru vicii ascunse
Conform reglementărilor aplicabile, AMCORE BALANCE va fi obligată de garanția pentru defectele ascunse ale produsului vândut, dacă acestea îl fac impropriu pentru uzul său destinat, sau dacă acest uz este redus în așa fel încât, dacă ar fi știut clientul, nu l-ar fi achiziționat sau ar fi oferit un preț mai mic pentru acesta.
Acțiunea rezultată din defectele ascunse trebuie intentată de către cumpărător în termen de ȘASE (6) luni de la descoperirea defectului ascuns.
În contextul garanției legale pentru defectele ascunse, AMCORE BALANCE se angajează, după evaluarea prealabilă a defectului ascuns, la alegerea Clientului:
- A restitui întreaga sumă a produsului (produsele) returnat(e) sau
- A restitui o parte din prețul produsului atunci când Clientul alege să păstreze produsul.
7.1.3 Excluderea garanțiilor
Produsele modificate, reparate, integrate sau avariate de către Client sunt excluse de la garanție. Garanția nu se aplică produselor care au suferit deteriorări în timpul transportului sau ca urmare a utilizării necorespunzătoare a acestora.
7.2 Execuția garanțiilor legale
Referitor la garanția legală de conformitate, Clientul:
Ai la dispoziție TREI ANI de la livrarea proprietății pentru a lua măsuri;
Ești obligat să furnizezi dovezi privind existența defectului de conformitate al bunului în termen de șase luni de la livrarea bunului.
- Păstrați factura de achiziție și/sau nota de livrare a Comenzii.
Garanția legală de conformitate se aplică indiferent de orice altă garanție comercial acceptată.
Pentru orice revendicare legată de garanțiile legale, Cumpărătorul trebuie să contacteze Serviciul Clienți prin mijloacele specificate în aceste GCS.
Acești termeni nu exclud dreptul de retragere prevăzut în articolul 6 de mai sus.
Garanția nu se aplică produselor care au fost deteriorate în timpul transportului sau ca urmare a utilizării necorespunzătoare.
7.3 Consecințele executării garanțiilor
În cadrul garanției legale de conformitate, AMCORE BALANCE se angajează, la alegerea Clientului:
- A înlocui produsul cu un altul identic, ținând cont de bunurile disponibile, sau
- A remboursa prețul produsului atunci când este imposibil să înlocuim produsul indisponibil.
În contextul garanției legale de conformitate pentru defectele ascunse, AMCORE BALANCE se angajează, după evaluarea defectelor ascunse, la alegerea Clientului:
- A restitui întreaga sumă a produsului/produsele returnate sau
- A remite o parte din prețul produsului atunci când Cumpărătorul alege să rețină produsul.
ARTICOLUL 8 - Asistență pentru clienți
Pentru orice informații suplimentare, întrebări referitoare la starea unei comenzi sau la o returnare, sau revendicări legate de o comandă, puteți contacta Serviciul Clienți AMCORE BALANCE trimițând un email la adresa [email protected].
ARTICOLUL 9 - Responsabilitate
10.1 Capacitate
Înainte de a plasa o comandă, Clientul declară că are capacitate legală deplină de a fi legat de aceste GTC-uri. Prin urmare, în cazul în care o persoană care nu deține capacitate legală plasează o comandă pentru produse pe site-ul AMCORE BALANCE, persoanele juridice responsabile pentru acea persoană (în special părinții sau tutorii legali) vor prelua întreaga responsabilitate pentru comandă și, în special, vor trebui să acopere prețul acesteia.
10.2 Limitarea răspunderii
Iată traducerea textului în română: Răspunderea AMCORE BALANCE pentru obligațiile stabilite în acești GTC nu poate fi solicitată când încălcarea acestor obligații este atribuibilă unor acte ale terților, chiar și atunci când astfel de evenimente sunt previzibile, din culpa Clientului sau ca urmare a apariției unui caz de forță majoră, așa cum este definit în jurisdicția aplicabilă, sau a oricăror alte circumstanțe care scapă în mod rezonabil controlului exclusiv al AMCORE BALANCE. Informațiile disponibile pe Site sunt exprimate fără nicio garanție, implicită sau expresă, cu privire la integritatea, acuratețea, actualitatea, absența de încălcare, disponibilitatea, fiabilitatea sau completitudinea datelor, produselor, accesoriilor sau serviciilor care apar pe Site sau cu privire la adecvarea acestora pentru utilizarea pe care Clientul intenționează să o facă din ele. AMCORE BALANCE RENUNȚĂ LA TOATĂ RĂSPUNDEREA PENTRU DAUNE, DIRECTE ȘI INDIRECTE, PREVIZIBILE SAU NU, SUFERITE DIN UTILIZAREA SITE-ULUI. ÎN CAZUL ÎN CARE RĂSPUNDEREA AMCORE BALANCE VA FI STABILITĂ PENTRU VĂTĂMĂRI SUFERITE DE CLIENT EXCLUSIV ÎN LEGATURĂ CU PLASAREA COMENZII, ACEASTĂ RĂSPUNDERE VA FI LIMITATĂ LA SUMA COMENZIII PE CARE CLIENTUL A PLĂTIT-O CĂTRE AMCORE BALANCE.
ARTICOLUL 10 - Protecția datelor personale
Pentru a procesa Comanda, AMCORE BALANCE va colecta datele personale ale Clientului. Clientul este informat prin prezenta că responsabilul cu procesarea datelor sale este AMCORE BALANCE. Datele Clientului vor fi tratate în conformitate cu prevederile Legii Organice 3/2018, din 5 decembrie, privind Regulamentul General de Protecție a Datelor (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 (GDPR) în legătură cu protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor personale și libera circulație a acestor date, prin urmare, vă informăm că datele dumneavoastră vor fi tratate cu scopul principal de a menține și gestiona relația contractuală cu Clientul. De asemenea, vă informăm că aveți dreptul de a accesa, rectifica și șterge datele dumneavoastră, precum și alte drepturi detaliate în Politica de Confidențialitate.Politica de confidențialitate.
ARTICOLUL 11 - Amcore balance nu este un consilier în domeniul sănătății
Website-ul nu este destinat furnizării de diagnostice, tratamente sau sfaturi medicale. Produsele, serviciile, informațiile și alte conținuturi furnizate pe Website, inclusiv informațiile care pot fi furnizate pe Website direct sau prin linkuri către site-uri web ale terților, sunt oferite doar în scop informativ. Vă rugăm să consultați un medic sau alt profesionist din domeniul sănătății cu privire la orice diagnosticare sau opțiuni de tratament legate de sănătate.
Informațiile furnizate pe Website și pe site-urile legate, inclusiv informațiile referitoare la condiții medicale și de sănătate, tratamente și produse, pot fi prezentate sub formă de sinteză. Informațiile de pe Website, inclusiv orice etichetă a produsului sau ambalaj, nu ar trebui considerate un substitut pentru sfaturile unui profesionist în domeniul sănătății. Website-ul nu recomandă auto-managementul problemelor de sănătate. Informațiile de pe Website nu sunt cuprinzătoare și nu acoperă toate bolile, afecțiunile, condițiile fizice sau tratamentele acestora. Contactați prompt profesionistul dumneavoastră în domeniul sănătății dacă aveți întrebări legate de sănătate. Nu ignorați și nu amânați sfaturile medicale bazându-vă pe informațiile pe care le-ați citit pe Website.
Linkurile sau accesul de pe orice site-uri sau resurse ale unor terți nu constituie o aprobată pentru nicio informație, produs sau serviciu. Nu suntem responsabili pentru conținutul sau performanța oricăror site-uri ale unor terți. Utilizarea oricăror site-uri ale unor terți se face pe propriul risc.
Nu ar trebui să folosești informațiile sau serviciile de pe Website pentru a diagnostica sau trata vreo problemă de sănătate sau pentru prescrierea vreunui medicament sau alt tratament. Ar trebui să consulți întotdeauna profesionistul tău din domeniul sănătății și să citești informațiile furnizate de producătorul produsului și orice etichetă sau ambalaj al produsului, înainte de a utiliza orice medicament, produs nutrițional, pe bază de plante sau produs homeopat sau înainte de a începe orice program de exerciții fizice sau dietetic sau de a începe orice tratament pentru o problemă de sănătate. Persoanele sunt diferite și pot reacționa diferit la diferite produse. Ar trebui să discuți cu medicul tău despre interacțiunile dintre medicamentele pe care le iei și suplimentele nutriționale. Comentariile făcute în orice forum de pe Website de către angajați sau utilizatori ai Website-ului sunt strict opiniile lor personale exprimate în capacitatea lor personală și nu sunt afirmații făcute de noi și nu reprezintă pozițiile sau opiniile noastre. Evaluările produselor de către orice angajați actuali sau anteriori sau utilizatori ai Website-ului sunt strict opiniile lor personale exprimate în capacitatea lor personală și nu sunt menite să înlocuiască îngrijirea medicală adecvată sau sfaturile unui profesionist din domeniul sănătății. Nu suntem răspunzători pentru nicio informație furnizată pe Website cu privire la recomandările privind suplimentele pentru orice scopuri de sănătate.
Întotdeauna verificați eticheta produsului sau ambalajul înainte de a folosi orice produs. Dacă există discrepanțe, clienții ar trebui să urmeze informațiile furnizate pe eticheta sau ambalajul produsului. Ar trebui să contactați direct producătorul pentru clarificări referitoare la detaliile de etichetare și ambalare a produsului și utilizarea recomandată.
ARTICOLUL 12 - Diverse
13.1 Dizabilitate parțială
Dacă una sau mai multe dintre stipulațiile acestor GTC-uri sunt considerate invalide sau declarate invalide prin aplicarea oricărei legi, reglementări sau ca urmare a unei decizii finale a unei autorități competente, stipulațiile rămase își vor păstra valabilitatea și domeniul de aplicare în întregime.
13.2 Excluderea demisiei
Faptul că orice Parte nu își exercită drepturile care o asistă în cazul unei încălcări de către cealaltă Parte a oricăreia dintre obligațiile impuse de aceste GTC-uri nu poate fi interpretat ca o renunțare la încălcările viitoare ale obligației în cauză.
13.3 Legea aplicabilă și jurisdicția competentă
Pentru soluționarea oricărei discrepanțe care ar putea apărea în legătură cu aceste Condiții Generale și alte politici ale Website-ului, părțile se supun jurisdictionii și competenței instanțelor din Barcelona (Spania), renunțând în mod expres la orice alt forum care le-ar putea corespunde. Cu toate acestea, în cazul în care reglementările aplicabile pentru apărarea consumatorilor și utilizatorilor stabilesc posibilitatea ca aceștia să aleagă jurisdictiona corespunzătoare locului lor de rezidență, aceștia pot proceda conform acestor reglementări.
În plus, conform articolului 14 din Regulamentul (UE) nr. 524/2013, informăm Utilizatorii Consumatori că Comisia Europeană a înființat o platformă online de soluționare a litigiilor pentru a rezolva disputele legate de obligațiile contractuale ce decurg din contractele de vânzare online sau serviciu între un consumator rezident în Uniune și o afacere înființată în Uniune. Utilizatorii pot obține informații suplimentare prin următorul link:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
13.4 Validitate
Termenii și condițiile generale (GTC) vor fi aplicate pe întreaga durată în care produsele oferite de compania AMCORE BALANCE rămân online și până la expirarea termenilor de garanție. În orice caz, dispozițiile din „Articolul 10. Responsabilitate” vor rămâne în vigoare după încetarea GTC-urilor.
DATA PENTRU REVIZUIREA TERMENILOR: IULIE 2023
Dacă nu îl vezi, verifică spamul, ar putea fi marcat ca spam.